Sprzedaż Grodna SA wciąż rośnie

Około 193 mln zł przychodów narastająco po czterech kwartałach roku obrachunkowego 2012/13 zrealizowało Grodno SA według wstępnych szacunków zarządu. Oznacza to, że spółka wypracowała o prawie 6 proc. wyższą sprzedaż, niż w analogicznym okresie roku 2011/12.
Zarząd Grodna – jednej z największych sieci hurtowni elektrotechnicznych w Polsce – podał szacunkowe wyniki sprzedaży po IV kwartale roku finansowego spółki, który jest jednocześnie I kwartałem roku kalendarzowego 2013. Zgodnie z nimi firma wypracowała w tym okresie 44,2 mln zł wobec 43,9 mln zł w tym samym czasie przed rokiem. Oznacza to około 0,6 proc. wzrostu w porównaniu z IV kwartałem 2011/12.
- Konsekwentnie rosnąca sprzedaż na tak wymagającym rynku utwierdza nas w przekonaniu, że przejęta strategia sprawdza się nawet przy słabszej koniunkturze w gospodarce. Atutami, które pozwalają nam wciąż się rozwijać, są przede wszystkim: wysoki poziom obsługi klienta, mocno zdywersyfikowane portfolio produktowe  oraz rozbudowana baza lojalnych odbiorców, o których dbamy z całą starannością – mówi Andrzej Jurczak, prezes Grodna.
Spółka w swoich kilkudziesięciu hurtowniach w całym kraju sprzedaje ponad 130 tysięcy produktów. Mocnym punktem jest rozwijany od kilku kwartałów segment produktów dedykowanych odbiorcom przemysłowym oraz rosnącemu zapotrzebowaniu na LED-owe źródła światła, na które coraz częściej decydują się więksi klienci z sektora usług. Andrzej Jurczak zaznacza, że te dwa pola działalności Grodna będą w najbliższym czasie umacniać pozycję spółki na rynku.