Zarząd

 

W skład Zarządu Emitenta wchodzą:

 

- Andrzej Jurczak – Prezes Zarządu

- Marcin Gardas – Wiceprezes Zarządu

  

 

Andrzej Jurczak – Prezes Zarządu



Andrzej Jurczak odpowiada za obszar operacyjny Grodno S.A. Posiada wykształcenie wyższe. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunek Marketing i Zarządzanie.


Przebieg pracy zawodowej:

  • 2024 – obecnie: GRODNO ADRIA D.O.O. - Członek Zarządu
  • 2022 – obecnie: Bargo Sp. z o.o. - Prezes Zarządu
  • 2020 – obecnie: Magma Sp. z o.o. - Prezes Zarządu
  • 2019 – 2020: Magma Sp. z o.o. - Członek Zarządu
  • 2013 – obecnie: WM-Sport SPV Sp. z o.o. - Członek Rady Nadzorczej
  • 2011 – 2014: Spółdzielnia Mieszkaniowa Megawat - Członek Rady Nadzorczej
  • 2006 – obecnie: Grodno S.A. - Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny
  • 2006 – 2008: Inter – Elektro S.A. - Przewodniczący Rady Nadzorczej
  • 2004 – 2005: Inter – Elektro S.A. - Prezes Zarządu
  • 1998 – 2006: Grodno Sp. z o.o. - Wiceprezes Zarządu
  • 1995 – 2013: RGB Technik Sp. z o.o. (dawniej Electro Service Sp. z o.o.) - Prezes Zarządu

Andrzej Jurczak nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS, ani nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej lub w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.
 

 

 

Marcin Gardas – Wiceprezes Zarządu

 

Marcin Gardas odpowiada za obszar operacyjny Grodno S.A. Posiada wykształcenie wyższe. Jest absolwentem Górnośląskiej Szkoły Handlowej w Katowicach, kierunek Zarządzanie i Marketing, ukończył studia Executive MBA na Uniwersytecie Warszawskim.

 

Przebieg pracy zawodowej:

  • 2024 – obecnie: GRODNO ADRIA D.O.O. - Członek Zarządu
  • 2023 – obecnie: GRODNO S.A. - Wiceprezes Zarządu
  • 2021 – obecnie: GRODNO S.A. - Dyrektor Operacyjny
  • 2013 – obecnie: RGB TECHNIK Sp. z o.o. - Prezes Zarządu
  • 2008 – 2021: GRODNO S.A. - Dyrektor ds. rozwoju
  • 2007 – 2008: Inter-Elektro S.A. - Prezes Zarządu
  • 2004 – 2008: Grupa Dystrybucyjna Inter-Elektro: Dyrektor Handlowy
  • 2003 – 2004: OSPEL S.A. - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej
  • 2001 – 2003: OSPEL S.A. - Kierownik Sekcji Przedstawicieli Regionalnych
  • 2000 – 2001: OSPEL S.A. - Kierownik Geograficznego Obszaru Sprzedaży

 

Marcin Gardas nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS, ani nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej lub w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.
 


 

 

 

Rada Nadzorcza


 

 

Obecny skład Rady Nadzorczej:

 

- Romuald Wojtkowiak – Przewodniczący Rady Nadzorczej, Sekretarz Rady Nadzorczej
- Rafał Skowroński – Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej
- Beata Pniewska-Prokop – Członek Rady Nadzorczej
- Tomasz Filipowski - Członek Rady Nadzorczej
- Arkadiusz Mastalerek - Członek Rady Nadzorczej

 

 

Romuald Wojtkowiak – Przewodniczący Rady Nadzorczej

  

Romuald Wojtkowiak ma wykształcenie wyższe. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, kierunek Handel Zagraniczny. Odbył szkolenia między innymi w obszarach: prawo konkurencji, Regulacje o Zagranicznych Praktykach Korupcyjnych, Ogólne Zasady Prowadzenia Biznesu, Sprzedaż Konsultacyjna.


Przebieg pracy zawodowej:

  • 2019 – obecnie: Dyrektor Branży Oświetleniowej w ElektroEko S.A.
  • 2017 – 2018: Ekspert Branży Oświetleniowej w ElektroEko S.A.
  • 2016 – obecnie: Grodno S.A., Członek Rady Nadzorczej
  • 2012 – 2013: ES-System S.A., Dyrektor Zarządzający, Prezes Zarządu
  • 2006 – 2007: ElektroEko S.A., Członek Rady Nadzorczej
  • 2006 – 2012: Philips Lighting Poland S.A., Dyrektor handlowy, Wiceprezes Zarządu
  • 1989 – 2012: Philips Lighting Poland S.A. (wcześniej Polam-Piła)

Romuald Wojtkowiak nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS, ani nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej lub w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.
 

 

 

Rafał Skowroński – Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej


Rafał Skowroński posiada wykształcenie wyższe. Jest absolwentem Uniwersytetu Marie-Curie w Lublinie, oddział w Rzeszowie, kierunek Prawo. Odbył szkolenia w następujących obszarach: podatki i prawo podatkowe, prawo własności intelektualnej, prawo konkurencji, LLM in International Commercial Law, prawo nowych technologii.


Przebieg pracy zawodowej:

  • 2016 - obecnie – radca prawny Ericsson sp. z o.o.
  • 2011 - 2015 – radca prawny w Canon Polska sp. z o.o.
  • 2006 - 2011 – radca prawny w Philips Polska sp. z o.o.
  • 2003 - 2006 – prawnik w Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Rzeszowie

Rafał Skowroński nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS, ani nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej lub w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.

 

 

 

Beata Pniewska-Prokop - Członek Rady Nadzorczej

 

Beata Pniewska-Prokop ma wykształcenie wyższe, jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, magister – wydział Finanse i Bankowość. Posiada Świadectwo Kwalifikacyjne nr. 1589/96 Ministerstwa Finansów na Usługowe Prowadzenie Ksiąg oraz widnieje w rejestrze biegłych rewidentów (nr. 11832). Pani Beata Pniewska-Prokop zdała egzamin na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa (dyplom nr. 397/2004). Ukończyła szkolenia w zakresie podatków i rachunkowości oraz obowiązkowe szkolenia dla biegłych rewidentów, dotyczące stosowania MSR i MSSF w praktyce przedsiębiorstw, firm ubezpieczeniowych i banków.

 

Przebieg pracy zawodowej:

  • 2011 – obecnie – Własna działalność gospodarcza
  • 2011 – 2014 – Instytut Jaskry Sp. z o.o.
  • 2007 – 2010 - Wilanów Inwestments Sp. z o.o. – Doradca Zarządu ds. finansowo ekonomicznych
  • 2006 – 2007 – Optimus SA – Działalność gospodarcza – Główny Księgowy, Członek Zarządu
  • 2006 – PKF Consult Sp. z o.o.
  • 2005 – HLB Frąckowiak i Wspólnicy – manager
  • 2003 – Działalność gospodarcza – Polpager Sp. z o.o.
  • 2002 – Działalność gospodarcza – W&J Wiśniewski Sp. z o.o.
  • 2000 – 2001 – Crowley Data Poland Sp. – Dyrektor Finansowy, Główny Księgowy
  • 1999 – Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. ERA GSM – Dyrektor Departamentu Księgowości, Główny Księgowy
  • 1997 – 1999 – Alcatel Polska SA – Zastępca Głównego Księgowego; pełniona funkcja: Główny Księgowy w samodzielnej części Alcatela – departament Alcatel Contracting France SA
  • 1993 – 1996 – WARBUD SA – Główny Księgowy
  • 1991 – 1992 – FICADEX POLOGNE Sp. z o.o. – Samodzielny Księgowy (1991-1992 etat. Potem współpraca na zasadach zleceń)
  • 1987 – 1990 – Orbis SA Hotele Victoria i Europejski – Kierownik magazynu gospodarczego hotelu VICTORIA
  • 1980 – 1987 – SPHW O/Śródmieście Warszawa – Zastępca Kierownika sklepu RTV
  • 1978 – 1979 – Urząd Dzielnicowy Warszawa Praga Północ – Starszy Kasjer
  • Beata Pniewska-Prokop jest członkiem Rady Nadzorczej TM SYNTHETICS S.A.

 

Beata Pniewska-Prokop nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS, ani nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej lub w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.
 

 

 

 

Tomasz Filipowski – Członek Rady Nadzorczej

 

Tomasz Filipowski posiada wykształcenie wyższe. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, kierunek Prawo.


Przebieg pracy zawodowej:

  • 2014 – obecnie: Grodno S.A. - Członek Rady Nadzorczej
  • 1999 – 2016: Notariusz, Kancelaria Notarialna Tomasz Filipowski oraz kancelaria Notarialna Tomasz Filipowski, Ilona Sądel-Bentkowska Notariusze S.C.
  • 1993 – 1999: Indywidualna Kancelaria Adwokacka w Warszawie ul. Piękna nr 66 A
  • 1993 – 1999: Członek Rad Nadzorczych spółek Skarbu Państwa (m.in. w Spółkach: Lubella, Intermoda i Modena we Wrocławiu, Ergis w Wąbrzeźnie)
  • 1982 – 1993: Adwokat - członek zespołu adwokackiego nr 19 w Warszawie ul. Piękna nr 66 A
  • 1978 – 1982: radca prawny - m.in. Zjednoczenie Przemysłu Owocowo-Warzywnego w Warszawie, Mazowieckie Zakłady Przemysłu Owocowo-Warzywnego w Warce, Warszawskie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego" ŻELBET" Komisja Likwidacyjna R.S.W, Zakład Kolportażu i Handlu RUCH Warszawa Mazowsze
  • 1971 – 1978 Sędzia Sądu Rejonowego w Warszawie, Przewodniczący Wydziału Cywilnego

 

Tomasz Filipowski nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS, ani nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej lub w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.

 

 

 

Arkadiusz Mastalerek - Członek Rady Nadzorczej

 

Arkadiusz Mastalerek jest absolwentem Zarządzania Przedsiębiorstwami na Wydziale Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ukończył również Podyplomowe Studium Inwestycji Kapitałowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, studia Executive MBA na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent Akademii Psychologii Przywództwa, podyplomowego programu z obszaru psychologii biznesu dla managerów w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz studiów podyplomowych Artificial Intelligence for Executives na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Odbył także szereg kursów i szkoleń z zakresu sprzedaży, zarządzania i coachingu. Posiada również wydane przez Fundację na rzecz Standardów Doradztwa Finansowego EFPA Polska, będącej członkiem europejskiej organizacji European Financial Planning Association, certyfikaty Europejskiego Praktyka Inwestycyjnego EFPA EIP - European Investment Practitioner EFPA EIP oraz Europejskiego Doradcy EFPA ESG - EFPA ESG Advisor.


Doświadczenie zawodowe:

  • od 3 września 2012 r. Wiceprezes Zarządu/Dyrektor Departamentu Zarządzania Siecią Sprzedaży, Dom Inwestycyjny Xelion
  • 15 marca 2010 r. – 31 sierpnia 2012 r.: Dyrektor Departamentu Sprzedaży Indywidualnej, Dom Maklerski BZ WBK
  • 5 czerwca 2006 r. – 14 marca 2010 r.: Dyrektor Regionu, Dom Maklerski BZ WBK
  • 1 września 2004 r. – 31 maja 2006 r.: Manager ds. Marketingu, NCC Roads Polska
  • 15 sierpnia 2000 r. – 31 sierpnia 2004 r.: Starszy Specjalista ds. Gwarancji i Inwestycji, Departament Rynków Kapitałowych, Bank Zachodni WBK
  • 1 lipca 1998 r. – 14 sierpnia 2000 r.: Inspektor, Dom Maklerski BZ WBK

 

Pan Arkadiusz Mastalerek nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy KRS, ani nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej lub w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.
 

 


 

W ramach Rady Nadzorczej działa Komitet Audytu w składzie:

  • Romuald Wojtkowiak - Przewodniczący Komitetu Audytu
  • Beata Pniewska–Prokop - Członek Komitetu Audytu
  • Rafał Skowroński - Członek Komitetu Audytu

 

Romuald Wojtkowiak, Beata Pniewska-Prokop, Rafał Skowroński i Arkadiusz Mastalerek spełniają kryteria niezależności od Spółki i podmiotów pozostających w istotnym powiązaniu ze Spółką w rozumieniu art. 129 ust. 3 Ustawy o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym z dnia 11 maja 2017 r.